Wat wij nog meer doen..

Van officemanagement en bestuursondersteuning, tot kennissessies en marketing & communicatie, hier vind je een overzicht van onze diensten. 

Header circle
Circle

Organisaties waarmee we samenwerken

OVAL
EPV
BBN
VSR
Klachtregeling
Hibin

Bestuursondersteuning

Inhoudelijke ondersteuning nodig voor jouw samenwerkingsverband? Onze adviseurs zorgen voor beleidsondersteuning en advies. Zij gaan het gesprek aan, stippelen plannen uit en handelen resultaatgericht en proactief. Dankzij jarenlange ervaring zijn wij in staat jouw samenwerking adequaat te adviseren.

Inhoudelijke ondersteuning nodig voor jouw samenwerkingsverband? 
Neem contact op met John Griep

Officemanagement

Ledenvergaderingen, bijeenkomsten, ledenadministratie: het runnen van een secretariaat brengt veel werk met zich mee. Wij bieden een professioneel team en een gestroomlijnde backoffice om dit werk uit handen te nemen. Afhankelijk van jouw wensen nemen wij het secretariaat deels of helemaal over.

Het secretariaat van jouw vereniging professionaliseren?
Neem contact op met Sytske Jonkman

Sytske Jonkman

Manager Shared Service Team / Inspecteur SNA


013 594 46 87

Financiële administratie

Van begroting, jaarrekening en het innen van de jaarbijdragen en contributies tot specifieke projectadministraties, subsidieverzoeken en jaarrekeningen voor Sociale Fondsen. Voor alle financiële administratie rondom jouw vereniging, stichting of paritaire organisatie kun je bij ons terecht.

Een professionele financiële administratie opzetten voor jouw vereniging?
Neem contact op met Martin Honcoop

Martin Honcoop

Hoofd financiële administratie


013 594 46 10

Ledenadministratie

Vanaf de aanmelding is het belangrijk dat een lid zich welkom voelt bij de vereniging. Een goede ledenadministratie is daarom onmisbaar. Dankzij ons state-of-the-art CRM-systeem dragen we van begin tot eind zorg voor de ledenadministratie van jouw vereniging. Zo worden aanmeldingen en mutaties snel verwerkt zodat je altijd actueel inzicht hebt.

Wil je een goede ledenadministratie voor jouw vereniging?
Neem contact op met Ronald Vermeulen

Marketing & communicatie

Goede communicatie is van groot belang om doel- en publieksgroepen te informeren, enthousiasmeren en tot actie aan te zetten. Maar vooral ook om meer commitment te realiseren. Wij vertalen beleidsmatige doelstellingen naar een effectieve communicatiestrategie en ondersteunen ook op operationeel niveau. Wij ontwikkelen websites, zijn gespecialiseerd in online marketing, contentcreatie en het beheer van jouw social media-kanalen.

De marketing en communicatie van jouw samenwerkingsverband naar een hoger plan tillen?
Neem contact op met Renée van der Aa

Renée van der Aa

Adviseur Marketing & Communicatie


013 594 41 19

Organisatie bijeenkomsten en events

Het organiseren van campagnes, congressen en bijeenkomsten is een uitgelezen mogelijkheid om de binding met je achterban te vergroten en om bij potentiële leden en stakeholders in beeld te komen. Wij denken met je mee over de juiste strategie, een creatieve invulling van het programma en nemen je veel werk uit handen. Van alle communicatie rondom het evenement tot de locatie en catering.

Een evenement organiseren?
Neem contact op met Dorothé van den Aker

Kennissessies

Wij organiseren regelmatig kennissessies op onze expertisegebieden. Zowel verenigingen, stichtingen en ondernemers delen hier hun kennis over uiteenlopende onderwerpen zoals arbeidsjuridische veranderingen in de wet- en regelgeving en de inzet van lobby. 

Een kennissessie bijwonen?
Neem contact op met Lian Koenraadt

Lian Koenraadt

Adviseur Marketing & Communicatie


013 5944 179

Opleiden en ontwikkelen

Continue scholing is steeds vaker de norm. Daar profiteren niet alleen werknemers, maar ook werkgevers van. Wij helpen brancheorganisaties om een opleidings- en ontwikkelingsbeleid voor hun werknemers vast te stellen en uit te voeren. Onze kennis van branches en aanbieders van opleidingen garandeert succes, zodat een eigen investering zich vaak snel terugverdient.

Een opleidings- en ontwikkelingsbeleid vaststellen en uitvoeren?
Neem contact op met Sander Vastbinder

Bedrijfsvoeringsscan

Processen binnen een samenwerkingsverband zijn niet altijd even efficiënt ingericht. Met onze periodieke bedrijfsvoeringsscan lichten wij het huidige proces door. Hierbij kijken we ook of alle reglementen qua logica, wetgeving en effectiviteit nog wel doen wat ze moeten doen. Ook houden we processen vanuit de verschillende stakeholders tegen het licht en we geven advies over de verbetering van het proces en de systeeminrichting.

Een bedrijfsvoeringsscan voor jouw samenwerkingsverband laten uitvoeren?
Neem contact op met Jolet Woordes

Jolet Woordes

Keurmerkspecialist / Accountmanager


013 594 42 24

Nieuwe verdienmodellen

Samenwerking leidt tot vooruitgang en er komen steeds meer mogelijkheden om dat te bewerkstelligen. Wij helpen jouw samenwerkingsverband graag door te onderzoeken welke verdienmodellen het meest recht doen aan de toegevoegde waarde die de samenwerking levert. Onze gezamenlijke inspanningen leiden tot een nieuw businessmodel waarmee je weer jaren vooruit kunt.

Op zoek naar een nieuw businessmodel voor jouw samenwerkingsverband?
Neem contact op met Lars Baartmans

Kennisbank

Hier vind je alle benodigde informatie op het gebied van samenwerken. Whitepapers, artikelen en blogs, geschreven door onze experts, die jou ondersteunen om vakinhoudelijk en procesmatig goede beslissingen te nemen.

Kennisbank