Wij bieden u Gemak

door u werk uit handen te nemen

Klachtregeling.nl

Klachten of geschillen zijn natuurlijk vervelend, maar zijn vaak ook onvermijdelijk. Waar mensen werken, worden nu eenmaal fouten gemaakt. En ook misverstanden zitten in een klein hoekje. Aan wat er gebeurd is, kunt u helaas niets meer veranderen, maar wel aan de manier hoe u ermee omgaat. En dat is vaak minstens zo belangrijk.

Om die reden zorgen veel branche- en beroepsorganisaties voor een onafhankelijk meldpunt waar klanten met hun klacht terecht kunnen. Of dat nou consumenten, bedrijven, werknemers of andere gebruikers van diensten of producten zijn.
Klachtregeling.nl ondersteunt u als professionele vereniging of organisatie daarbij en waarborgt een onafhankelijke geschillenbehandeling. Klanten

Digitaal klachtenportaal
Klachtregeling.nl is ontwikkeld door Wissenraet Van Spaendonck en is hét digitale systeem voor klachtenmanagement. De bezoeker vindt hierin alle stappen die doorlopen moeten worden voor afhandeling van een klacht in één portaal. Dat maakt het niet alleen eenvoudig om klachten door te geven, maar ook om ze tijdig te behandelen en adequaat te reageren. Natuurlijk kunt u van het systeem gebruikmaken en zelf de inhoudelijke ondersteuning regelen.

Onafhankelijke klachtencommissie
Wilt u helemaal ontzorgd worden? Ook dat kan. Wissenraet Van Spaendonck neemt in dat geval de inhoudelijke ondersteuning en procesvoering rondom klachten en geschillen volledig voor haar rekening. Door dit uit te besteden aan een externe partij, benadrukt u bovendien de onafhankelijke positie van de klachtencommissie.

Meer weten over: Klachtregeling.nl?
Neem dan contact op met één van onze medewerkers