Nieuwsoverzicht
Vertrek directeur Wissenraet Van Spaendonck
Per 1 maart neemt Wijnand van Unen afscheid als directeur van Wissenraet Van Spaendonck. De afgelopen tweeënhalf…
Lees verderCompliant worden én blijven: dit is hoe wij je ondersteunenÂ
Als bestuurder van een samenwerkingsverband, zoals een branchevereniging, sociaal fonds, keurmerk of stichting, heb je te maken…
Lees verderHoe richt je de premie-inning van jouw Sociale Fonds optimaal in?
Sociale Fondsen en Opleidings- en Ontwikkelingsfondsen worden in de regel gefinancierd door een verplichte cao-heffing. De inning…
Lees verderHoe lossen we de arbeidsmarktkrapte op?
Vacatures die maanden openstaan, medewerkers die overuren draaien en sectoren die achterblijven omdat het personeel simpelweg ontbreekt.…
Lees verderNederlanders laten jaarlijks bijna 2 verlofdagen liggen
Werknemers in Nederland krijgen gemiddeld 27,5 verlofdagen per jaar. Maar 43,5% maakt dit niet direct op. Gemiddeld…
Lees verderInternationale diversiteit biedt oplossingen voor arbeidsmarktkrapte
De arbeidsmarktkrapte is een uitdaging die vrijwel elke sector raakt. Hoe kun je als organisatie blijven functioneren…
Lees verderTOPic table over Kwaliteitsborging en personeelskrapte
Hoe kan innovatie bijdragen aan het aanpakken van uitdagingen zoals personeelskrapte? Hierover spraken betrokken vertegenwoordigers uit de…
Lees verderHoe richt je de kwaliteitscontroles van jouw keurmerk in?
Kwaliteitscontroles zijn een onmisbaar onderdeel van een keurmerk of een register. Deze controles kun je op verschillende…
Lees verder‘Werkstress kost werkgevers ruim 4 miljard per jaar: investeren in welzijn loont’
Werkstress veroorzaakt jaarlijks bijna 14 miljoen verzuimdagen, wat werkgevers in Nederland meer dan 4 miljard euro kost.…
Lees verderHet is de Week van de Werkstress 2024!
Deze week, van 11 t/m 15 november, is het de Week van de Werkstress, een initiatief van…
Lees verderWetswijzigingen in het arbeidsrecht: wat komt eraan?
Er zijn de laatste tijd flink wat veranderingen in het arbeidsrecht besproken. Sommige wetsvoorstellen zijn al een…
Lees verderPositieve resultaten bij jaarlijkse meting klanttevredenheid
De jaarlijks terugkerende Net Promoter Score (NPS)-meting onder onze klanten is afgerond en de resultaten laten een…
Lees verder