Header circle
Circle
Oval featured image
Oval logo

Organisatie Week van de Werkstress

Vanaf 2014 organiseerde het ministerie van SZW de landelijke Week van de Werkstress. Zij stopte hier in 2018 mee en wilde het graag aan de markt overdragen. OVAL zag hierin een uitgelezen kans om zichzelf op dit belangrijke onderwerp maatschappelijk te profileren en heeft de coördinatie sinds 2018 overgenomen.

Wie is OVAL?
OVAL is de brancheorganisatie van arbodiensten, interventiebedrijven en adviesbureaus.

Wat doet OVAL?
Oval is actief op het terrein van outplacement en loopbaanbegeleiding.

De uitdaging
Week van de Werkstress maatschappelijk zien te profileren

Oval quote
quote

Inmiddels hebben zo’n 30 organisaties zich via een partnership verbonden aan het initiatief.

OVAL, Organisatie Week van de Werkstress

Oval projectdetails

Projectdetails

In 2018 is gestart met het benoemen van een projectleider en het maken van een campagneplan. De inhoudelijke focus is sinds 2018 verlegd van werkstress naar werkplezier, preventie en ontwikkeling. Vervolgens is een reeks van activiteiten georganiseerd met de volgende resultaten.

Er vinden weer legio activiteiten plaats, zoals een groot event op woensdag en een vlogteam dat dagelijks verslag gaat doen van de activiteiten in het land.

Het vervolg in 2019

In 2019 coördineert OVAL opnieuw de Week van de Werkstress, van 11 tot en met 15 november. Het thema dit jaar is: ‘een Week vol Werkplezier’. Er vinden weer legio activiteiten plaats, zoals een groot event op woensdag en een vlogteam dat dagelijks verslag gaat doen van de activiteiten in het land. Dit jaar heeft OVAL ook de opdracht gekregen om de financiële middelen voor de organisatie volledig zelf te verwerven. Hiervoor zijn partnerpakketten ontwikkeld. Inmiddels hebben zo’n 30 organisaties zich via een partnership verbonden aan het initiatief.

Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen?

Laat je gegevens achter zodat we contact met je kunnen opnemen. Je ontvangt automatisch via e-mail een bevestiging van jouw contactverzoek.

Keurmerkscan

Andere klantcases

Ledenonderzoek NVRA featured

Ledenonderzoek NVRA

De NVRA wil toegevoegde waarde blijven bieden voor haar leden en hoopt door middel van een ledenonderzoek…

Lees verder
Herpositionering

Herpositionering VSR

Digitalisering en robotisering zijn aan een opmars bezig, ook in de schoonmaakbranche. Welke technische ontwikkelingen zijn dat,…

Lees verder
Keurmerk voor NRTO

Keurmerk voor NRTO

De NRTO overwoog al een poos een NRTO-keurmerk in te voeren omdat ze een sterkere kwaliteitspositie wilden…

Lees verder
Beheer SNA keurmerk

Beheer SNA keurmerk

Vraag van de opdrachtgever was het beheer van het SNA-keurmerk waaronder wordt verstaan: beheer van register van…

Lees verder