Elke klacht kan een gratis advies zijn

Header circle
Circle
klachtregeling

Waar gewerkt wordt kunnen helaas ook zaken mis gaan. Dit kan leiden tot klachten of geschillen tussen bijvoorbeeld werknemer en werkgever of consument en aanbieder. Hoe gaat een organisatie hiermee om? En heeft (ook) de vereniging of samenwerkingsverband hierin een rol? In dit whitepaper wordt beschreven welke afwegingen er zijn om een klachtregeling in te richten, hoe zo’n regeling er dan uit zou kunnen zien en wat je als organisatie, vereniging of samenwerkingsverband niet over het hoofd mag zien.

De wet gaat daarbij uit van een vergadering waarbij leden fysiek aanwezig zijn. Maar wat nu als die vergadering niet fysiek kán plaatsvinden omdat de overheid bijvoorbeeld alle bijeenkomsten heeft verboden, zoals nu het geval is tijdens de coronacrisis? Kan die vergadering dan tóch doorgaan? Zo ja, hoe dan?

Op al deze vragen en meer, wordt in dit paper een antwoord gegeven waarbij we tevens handreikingen doen voor het organiseren van digitale vergaderingen.

Download deze Whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Kennisbank
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook

Over ons

Wij zijn Wissenraet Van Spaendonck. Een no-nonsense organisatie met hart voor jouw collectief, vereniging of belangenorganisatie. Met bijna 100 jaar ervaring in (project-) management, advies en ondersteuning. Van contributiefactuur of ledenevent tot positioneringsvraagstukken en alliantievorming. Voor branche- en beroepsorganisaties, werkgeversverenigingen en paritaire stichtingen, platformen en tijdelijke coalities, project- of issuemanagement.

Nieuwsbrief

Ontvang onze whitepapers en artikelen in je postvak!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.