Brench: Brancheonderzoek

Een brancheonderzoek geeft je inzicht in de behoeften van de leden en in de impact van wijzigingen in wet- en regelgeving. De uitkomsten van een brancheonderzoek zijn te gebruiken als input voor het activiteiten- en jaarplan, ter verbetering van de dienstverlening, uitwerking issuemanagement en/of ter onderbouwing en versteviging van de lobby. 


Lees verder

Header circle
Circle

Organisaties waarmee we samenwerken

Waarom een brancheonderzoek?

Communitymanagement Wissenraet Van Spaendonck

De resultaten van het periodiek onderzoek van MKB-Nederland en VNO-NCW onder brancheorganisaties konden we 6 februari 2020 in een volle zaal presenteren. De waardering voor de bijeenkomst en de resultaten van het onderzoek dat deze keer door Brench werd verricht, lieten duidelijk zien dat er meerwaarde werd geboden.
     

Marcel Braakman – MKB Nederland

Tweet

Brancheonderzoek

Een brancheonderzoek wordt ingezet wanneer je als beroeps- of branchevereniging in kaart wil brengen wat de behoeften onder de leden zijn of wat er gaande is in jouw branche. De uitkomsten van een brancheonderzoek kun je gebruiken als input voor het activiteiten- en jaarplan, ter verbetering van de dienstverlening of ter onderbouwing en versteviging van de lobby.

Lees meer

Ledentevredenheidsonderzoek

Een ledentevredenheidsonderzoek geeft jou als beroeps- of branchevereniging de mogelijkheid om de tevredenheid van leden in kaart te brengen. Het onderzoek levert belangrijke input waarmee je de dienstverlening kunt optimaliseren en het maakt inzichtelijk wat de sterke punten en verbeterpunten van de vereniging zijn.

Lees meer

Brench is ideaal voor:

Een brancheonderzoek in 5 stappen

  1. Bestel je onderzoek
  2. Maak je wensen kenbaar tijdens een telefonische afspraak
  3. Accordeer de vragenlijst
  4. Zet jouw onderzoek uit
  5. Interpreteer en deel de resultaten



Bestel nu jouw onderzoek

Een greep uit onze andere diensten voor betere samenwerkingen


Communitymanagement

Communitymanagement

Lees meer


Klachtmanagement

Klachtmanagement

Lees meer

Vereniging 3.0- The Next Step

Vereniging 3.0

Lees meer