Van 15 tot met 19 november coördineerde wij vanuit OVAL voor de vierde maal de Week van de Werkstress. Wederom een campagneweek die vrijwel volledig digitaal is ingevuld. Het thema ‘Mentaal sterk’ kon op veel enthousiasme rekenen. Er was veel aandacht voor de verschillende elementen van mentale kracht en hoe deze te versterken.
Bekijk op de website van Week van de Werkstress voor de belangrijkste wapenfeiten en resultaten uit deze campagne waaronder o.a.:
- Het thema ‘Mentaal sterk’ bleek een voltreffer en werd breed gedeeld.
- Op maandag 15 november was de aftrap door de staatssecretarissen Dennis Wiersma (SZW) en Paul Blokhuis (VWS) die ook in gesprek gingen met enkele werkgevers. Er waren ruim 150 live kijkers en het event is ook veelvuldig teruggekeken.
- Ook in de media was weer veel aandacht voor de Week van de Werkstress. Op basis van het persbericht ‘Werkstress kost werkgevers 3,2 miljard. Individu en organisatie moeten werken aan mentale kracht’ en de factsheet over werkstress van TNO waren er 20 items op onder meer Nu.nl, Telegraaf, Metro Nieuws, NBR en vele regionale kranten en vakbladen.
- 522.000 weergaves op LinkedIn.
- Etc…