Klachtregeling.nl, het digitale loket voor het indienen en afhandelen van klachten en geschillen én onderdeel van Wissenraet Van Spaendonck, verwelkomt StiR in haar netwerk. StiR is deze samenwerking aangegaan om haar klachtenprocedure te optimaliseren, waarvoor Klachtregeling.nl een gebruiksvriendelijk platform biedt.
StiR (Stichting Registratie) is een onafhankelijke stichting die de beroepsregistraties en registers van coaches beheert. Zij dragen bij aan de ontwikkeling en kunde van coaches waarmee zij zorgen voor een sterker imago van de sector. Peter Deen: “Met deze samenwerking optimaliseert StiR de klachtafhandeling en wordt de onafhankelijkheid van de klachtencommissie nog meer benadrukt. Door gebruik te maken van het digitale portaal, kan StiR klachten sneller en transparanter afhandelen, wat bijdraagt aan een verbeterde klantrelatie en een hogere mate van vertrouwen.”
Met deze aansluiting onderstreept StiR haar commitment aan kwaliteit en klantgerichtheid en draagt zij bij aan versteviging van het vertrouwen in haar coaches en de professionaliteit van het coachvak in het algemeen. Klachtregeling.nl biedt een gebruiksvriendelijk platform waar klachten eenvoudig kunnen worden ingediend en gevolgd. Dit zorgt voor een overzichtelijke en gestructureerde afhandeling, waarbij alle betrokken partijen inzicht hebben in de voortgang van de klacht.
Meer over Klachtregeling.nl
Klachtregeling.nl ondersteunt verenigingen en (branche)organisaties bij klachtafhandeling en geschillenbehandeling. De inhoudelijke ondersteuning en procesvoering rondom klachten en geschillen kan hiermee volledig uit handen worden genomen, zodat verenigingen en organisaties zich kunnen richten op haar eigen werkzaamheden. Daarnaast wordt het samenwerkingsverband en de onafhankelijke positie van de klachtencommissie benadrukt.
Meer informatie over de Klachtencommissie StiR?