Positieve resultaten bij jaarlijkse meting klanttevredenheid

Header circle
Circle

De jaarlijks terugkerende Net Promoter Score (NPS)-meting onder onze klanten is afgerond en de resultaten laten een positieve trend zien. De NPS is wederom gestegen en staat op dit moment op 29. Ook waarderen klanten onze dienstverlening hoger dan vorig jaar en beoordelen deze met een 7.6.

Wissenraet Van Spaendonck hecht veel waarde aan de ervaringen en meningen van haar klanten.  Om de dienstverlening continu te blijven verbeteren wordt de klanttevredenheid jaarlijks gemeten. In september zijn de voorzitters of contactpersonen van de klanten benaderd om deel te nemen aan de online enquête. Dit heeft geleid tot veel ingevulde enquêtes.

NPS-score

De NPS-score is dit jaar 29. Dit is een verbetering van vorig jaar toen de score 6 was. De NPS is een meetinstrument dat aangeeft in hoeverre klanten de organisatie aan zouden bevelen aan anderen. De score 29 betekent dat een groter percentage klanten zich als ‘promoter’ beschouwt en Wissenraet Van Spaendonck aanbeveelt aan vrienden, familie of collega’s. Deze NPS-score wijst op loyaliteit van klanten en vertrouwen in de dienstverlening.

Feedback

Uit de meting blijkt dat klanten vooral tevreden zijn over de samenwerking, betrokkenheid en deskundigheid van de medewerkers. Zij ervaren goede begeleiding en ondersteuning bij de opdrachten en geven aan dat de medewerkers klantvriendelijk zijn. Er is ook ruimte voor verbetering op het gebied van interne processen en het dichter bij elkaar brengen van samenwerkingsverbanden en netwerken.

Inspelen op behoeften en verwachtingen

Het management van Wissenraet Van Spaendonck is tevreden met deze positieve ontwikkeling en ziet de resultaten als bevestiging van de ingeslagen weg tot kennisleiderschap. “De feedback van onze klanten is van onschatbare waarde voor ons. Resultaten bereiken we alleen door te snappen waar onze klanten ’s nachts wakker van liggen,” aldus Wijnand van Unen, directeur Wissenraet Van Spaendonck. “We zijn trots op deze NPS-score, maar blijven ons inzetten voor het verbeteren op alle fronten. Zodat we onze klanten nog beter kunnen ondersteunen in het realiseren van hun maatschappelijke doelstellingen en zo werkend en ondernemend Nederland vooruit helpen.”

Kennisbank

Hier vind je alle benodigde informatie op het gebied van samenwerken. Whitepapers, artikelen en blogs, geschreven door onze experts, die jou ondersteunen om vakinhoudelijk en procesmatig goede beslissingen te nemen.

Kennisbank

Nieuws

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Kies je voor accepteren, dan plaatsen we alle cookies. Kies je voor afwijzen, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen.

Accepteren Weigeren Meer opties

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Functionele cookies
Arrow down

Functionele cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen ons in staat om basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen geen persoonlijke informatie en kunnen niet worden uitgeschakeld.

Analytische cookies
Arrow down

Analytische cookies helpen ons inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen geanonimiseerde gegevens over pagina-interacties en navigatie, waardoor we onze site voortdurend kunnen verbeteren.

Marketing cookies
Arrow down

Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om relevante advertenties te vertonen aan de individuele gebruiker. Door deze cookies toe te staan, help je ons relevante inhoud en aanbiedingen aan je te vertonen.

Accepteren Opslaan

Nieuwsbrief

Ontvang onze whitepapers en artikelen in je postvak!